Warunki gwarancji i reklamacje

Pobierz

ENIX karta gwarancyjna

pdf

767,18 KB

ENIX grzejniki płytowe gwarancja

pdf

3,38 MB

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

 

Pobierz formularz reklamacyjny

 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Inżynierska Agencja Projektowo-Budowlana ENIX sp. z o.o.
ul. Domagały 1, 30-841 Kraków

 

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

FORMULARZ REKLAMACYJNY ENIX

docx

14,34 KB

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

 

Inżynierska Agencja Projektowo-Budowlana ENIX sp. z o.o.

ul. Domagały 1, 30-841 Kraków

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.