Wstecz

Nowa platforma ENIX B2B już dostępna!

dodano: 20 grudnia, 2024

W ENIX zawsze dążymy do tego, aby współpraca z naszymi partnerami była maksymalnie efektywna i komfortowa.
Dlatego stworzyliśmy platformę B2B, która automatyzuje procesy i upraszcza współpracę.

Oszczędź czas i energię – my zajmiemy się resztą.

Zyskasz:

  1. Większą wydajność

    Możliwość integracji ERP i automatyzacja procesów pozwala skupić się na kluczowych zadaniach, eliminując zbędne formalności.

  2. Dostępność 24/7

    Zamówienia, sprawdzanie stanu magazynowego, cen i rabatów, a także dostęp do historii zamówień i dokumentów w dowolnym czasie, z dowolnego miejsca.

  3. Niższe koszty operacyjne.Dzięki uproszczeniu procedur i automatyzacji zredukujesz koszty związane z obsługą zamówień i dokumentacji.
  4. Pełną kontrola nad zamówieniami.Śledź statusy swoich zamówień i miej pełną kontrolę nad procesem zakupowym.
  5. Dostęp do pełnej oferty produktówWszystkie nasze produkty są dostępne w jednym miejscu – szybko i wygodnie.
  6. Szybkie wyszukiwanie produktów.Zaawansowana wyszukiwarka umożliwia znalezienie dokładnie tego, czego potrzebujesz, w kilka sekund.
  7. Pełna informacja o dostępności i terminach realizacji

    Wszystkie potrzebne informacje o naszych produktach i ofercie w jednym miejscu – bez pytań i opóźnień.

  8. Przejrzystość i łatwość zarządzania dokumentacją.Faktury, historia zamówień i inne dokumenty są dostępne w czytelnej i intuicyjnej formie.

Dlaczego warto już teraz zacząć korzystać z platformy B2B ENIX?

W ENIX rozumiemy, że czas to pieniądz i wierzymy, że nowoczesne technologie powinny służyć usprawnieniu biznesu.
Dlatego w odpowiedzi na potrzeby współczesnych firm stworzyliśmy narzędzie, które przyspieszy procesy, poprawi wydajność i ułatwi codzienną pracę. To oszczędność czasu i kosztów, lepsza organizacja i pełna kontrola nad zamówieniami.

Nie ma lepszego momentu, aby zacząć korzystać z platformy B2B.

Zarejestruj się i przekonaj się sam na b2b.enix.pl!